  • Data: 2006-03-03 08:39:42
    Temat: Re: Karta przedplacona z usluga internetowa.
    Od: Miernik <m...@f...org> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek <a...@p...pl> wrote:
    > Posiadam taka karte, Visa Electron kupiona w BZWBK
    > aby sprawdzic stan konta w bankomacie pobierana jest
    > za kazdym razem oplata :(

    Saldo tej karty (a także wszystkich innych kart VISA i VISA Electron
    obsługiwanych przez BZWBK, w tym kart Lukas Banku, Nordea Banku i być
    może innych) można sprawdzać bezpłatnie w bankomatach:

    * Euronet
    * Dominet Bank
    * Invest Bank
    * Getin Bank
    * Eurobank
    * BPH (tu nie jestem 100% pewnien bo dawno nie sprawdzałem, ale jeśli
    jeszcze działa to za darmo)

    a także poza granicami kraju w:

    * Česká spořitelna w Czechach (podaje zarówno w PLN jak i w CZK)

    i wielu innych w innych krajach. Proszę podróżników o sprawdzanie czy
    można sprawdzić saldo tej karty w spotykanich bankomatach za granicą i
    nadsyłanie spostrzeżeń na mój adres e-mail: m...@f...org

    We wszystkich przypadkach podawane są tylko środki dostępne, natomiast
    w przypadku płatnego sprawdzenia w bankomatach BZWBK podawane jest także
    saldo rachunku karty (bez uwzględnienia blokad) i pozostały limit do
    wypłaty.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en