  • Data: 2010-03-04 03:45:23
    Temat: Re: Karta w USD i Euro free wyplaty
    Od: "L" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kashmiri" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:hmjb54$smn$1@news.onet.pl...
    >L <i...@o...pl> had the courage to write:
    >
    > Ani na Węgrzech, ani w Chorwacji walutą nie jest EUR/USD - czyli zawsze
    > dochodzi przewalutowanie. A każde przewalutowanie = prowizja. Różnice w
    > wysokości tej prowizji w zależności od banku, zwłaszcza przy większych
    > wypłatach, spokojnie niwelują wszelkie ewentualne ryczałty od transakcji.
    >
    > Wszystkie karty wydawane w PL rozliczane są przez USD albo EUR dla transakcji
    > zagranicznych (MC zwykle EUR, Visa przeważnie USD).
    >
    > Np. w Citi kartę możesz podpiąć do konta walutowego.

    ,

    Te przewalutowania przy karcie $$$ nie są w sumie duże
    w ubiegłym roku wypłacałem z bankomatów Węgier ,Słowacji i Ukrainy i kurs tych
    walut wyszedł mi taki sam jakbym kupił walutę tych krajów w kantorze tylko
    wówczas trzeba wybierać większą gotówkę bo za każdą wypłatę z bankomatu jest
    dodatkowa opata