eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta wirtualna i CVV2Re: Karta wirtualna i CVV2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!not-for-mail
    From: AMX <r...@b...cy>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta wirtualna i CVV2
    Date: Sat, 4 Oct 2008 12:18:38 +0000 (UTC)
    Organization: Home Access
    Lines: 47
    Message-ID: <s...@a...within.nat>
    References: <s...@a...within.nat> <gc77dp$7bv$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 81.219.244.142
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.futuro.pl 1223122718 10311 81.219.244.142 (4 Oct 2008 12:18:38 GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2008 12:18:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Debian)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:456478
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 04 Oct 2008 02:53:24 -0500, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:
    > AMX wrote:
    >> Witam!
    >>
    >> Mam głupie pytanie dotyczące CVV2 dołączonego do karty wirtualnej: jak
    >> często jest potrzebny ów CVV2 do autoryzacji?
    >>
    > praktycznie w 99% przypadkow
    >
    >> Kupuję sobie książki poprzez portal, który gromadzi informacje o
    >> książkach rozproszonych po różnych miejscach. Na portalu też płacę
    >> kartą wirtualną. Średnio 9 na 10 transakcji przechodzi gładko ale
    >> pozostaje ta 1/10 gdzie Visa odmawia przyjęcia karty. Rozsądnym
    >> wyjaśnieniem byłoby, że w tej 1/10 przypadków potrzebny jest CVV2 a w
    >> 9/10 nie jest potrzebny.
    >
    > do przeprowadzenia transakcji potrzebny jest numer karty i data ważnosci
    > i nic wiecej.

    Może nie umiem czytać ze zrozumieniem albo nieprecyzyjnie się wyrażam
    ale zdanie powyższe jest w sprzeczności ze zdaniem wcześniej.

    Sytuacja wygląda tak: kupuję pierwszą książkę, wpisuję numer karty i
    CVV2. Transakcja przechodzi. Przy kolejnych zakupach nie wpisuję
    numerów od nowa bo tam jest to przechowywane. Przy czym, o ile na pewno
    przechowują numer karty to jednocześnie twierdzą, że nie przechowują
    (ze względów bezpieczeństwa) CVV2. Kolejne 8 transakcji przechodzi
    gładko a przy następnej ,,declined''. Nie widzę żadnej typowej
    przyczyny odrzucenia płatności, więc pytam czy to może być problem z
    CVV2?

    >
    > zadzwon do centrum rozliczeniowego i dowiedz sie co bylo przyczyną
    > odrzucenia transakcji.

    A gdzie jest centrum rozliczeniowe dla takiej transakcji? Pierwsze
    powinienem zadzwonić do banku ale jak dotychczas wszelkie próby
    uzyskania pomocy z banku w najlepszym przypadku były stratą czasu a
    bywały też gorsze przypadki.

    Pozdrawiam
    AMX


    --
    adres w rot13
    Nyrxfnaqre Znghfmnx r...@b...cy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1