eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta wirtualna i CVV2Re: Karta wirtualna i CVV2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta wirtualna i CVV2
    Date: Sat, 04 Oct 2008 17:01:31 +0200
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <m...@m...localdomain>
    References: <s...@a...within.nat> <gc77dp$7bv$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@a...within.nat>
    NNTP-Posting-Host: cor111.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.neostrada.pl 1223132590 18523 83.31.197.111 (4 Oct 2008
    15:03:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 4 Oct 2008 15:03:10 +0000 (UTC)
    Cancel-Lock: sha1:lGF9Q+kRwZ9i3ged/1rgZ4Aggxg=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:456491
    [ ukryj nagłówki ]

    AMX <r...@b...cy> writes:

    > Sytuacja wygląda tak: kupuję pierwszą książkę, wpisuję numer karty i
    > CVV2. Transakcja przechodzi. Przy kolejnych zakupach nie wpisuję
    > numerów od nowa bo tam jest to przechowywane. Przy czym, o ile na pewno
    > przechowują numer karty to jednocześnie twierdzą, że nie przechowują
    > (ze względów bezpieczeństwa) CVV2.

    Tak w ogole, to im tego po prostu nie wolno robic.
    Ale jesli poprzednia transakcja przeszla (i ta informacje
    przechowuja), to nie widze wiekszego problemu.

    > Kolejne 8 transakcji przechodzi
    > gładko a przy następnej ,,declined''. Nie widzę żadnej typowej
    > przyczyny odrzucenia płatności, więc pytam czy to może być problem z
    > CVV2?

    Nieprawdopodobne.

    > A gdzie jest centrum rozliczeniowe dla takiej transakcji? Pierwsze
    > powinienem zadzwonić do banku ale jak dotychczas wszelkie próby
    > uzyskania pomocy z banku w najlepszym przypadku były stratą czasu a
    > bywały też gorsze przypadki.

    Bank moglby znac przyczyne odmowy ale wcale nie musi. W takich
    przypadkach podejrzewalbym, ze zapytanie o autoryzacje w ogole do
    banku nie doszlo, i stad ten problem - wtedy mozna sobie darowac
    kontakty z bankiem, ew. sklep moglby drązyc u swojego acquirera,
    gdyby oczywiscie mu sie naprawde bardzo bardzo chcialo.
    --
    Krzysztof Halasa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 04.10.08 17:06 AMX

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1