  • Data: 2005-11-22 18:24:41
    Temat: Re: Karta wypukla nie koniecznie kredytowa [ z? / euro / $ ]
    Od: Olek_ <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski napisał(a):

    > Nie.
    >
    > Powiedzial: "Typowej kredytowej bank w ktorym jestem (Pekao SA) nie
    > zabardo chce mi wydac"
    >
    > A ja mu proponuje karte DEBETOWA do ktorej zadne dochody nie sa
    > potrzebne (a co najwyzej kaucja).

    "panienka z okienka" w banku powiedziala jakis czas temu jak sie
    staralem o KK ze tazke debetowej mi nie przyznaja, nie rozumiem takiego
    podejscia do klienta bo wyraznie jej mowilem ze nie potrzebuje kredytu a
    jedynie mozliwosc wpacenia bezgotowkowo ze srodkow ktore posiadam na ich
    koncie, coraz powazniej mysle nad miana banku - i zalozeniem ROR'u w
    innym, mbanku czy czyms podobnym, bez oplat za prowadzenie konta. Co
    ciekawe to mialem z 4 lata temu u nich 2 KK 'wupukle' przy stalych
    miesiecznych dochodach o okolo 20% nizszych niz dzis

    Olek