  • Data: 2002-04-09 16:48:09
    Temat: Re: Karty
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > - Współpraca z "ręcznymi" czytnikami? - Dawno takiego nie widziałem w moim
    > mieście. Nie wszystkie zakupy robię kartą, trochę gotówki w portfelu
    > trzymam.

    ja mam nieszczescie (?) mieszkac daleko od centrum i zdarza mi sie
    przejeachac taxowka. tam maja te zelazka.
    VC rules.

    a po co duzo?
    bo duzo kont - kazde daje VE do bankomatu.
    a do placenia VC - bo odroczenie platnosci, bo nie trzeba nosic gotowki,
    bo nie trzeba sie zastanawiac czy na TYM koncie od tej karty to mam
    jeszcze tyle kasy, czy moze nie.
    EC/MC na wszelki wypadek, na wyjad do Europy

    a czemu nie nosic gotowki?
    a ile zeby bylo dobrze? duzo - bez sensu, malo - jeszcze bardziej bez sensu.
    lepiej niech sobie na koncie lezy.

    a po co duzo kont?
    bo zawsze ktoros dziala, albo ma darmowy bankomat w zasiego wzroku.
    bo w jednych to jest lepsze a w inncyh co innego.
    bo nawet duze firmy potrafia wywinac koziolka (vide Andersen / Enron)
    ni z gruchy ni z pietruchy, a BFG slabo chroni wieksze (niz 4000) oszczednosci.

    pozdrawiam

    romekk