  • Data: 2002-04-14 14:47:26
    Temat: Re: Karty [ilosc ;)]
    Od: "MK" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b8kibu0ehrf7mup8gqqtp2i4ddvsftdlnb@4ax.com...

    > hehe. Ale powaznie to trzeba odroznic karty posiadane w celach
    > hobbystycznych od tych praktycznych. Tak na prawde to w moim porfelu
    > sa tylko 3- 4 karty.

    Ja ograniczylem swoj zestaw uzytkowy [taki jaki mam na co dzien przy sobie]
    do 2 kart. MC LG do placenia i VE do bankomatow [takze ew. zabezpieczenie
    gdyby MC mnie zawiodla, do tej pory jeszcze sie to nie zdarzylo :)]. W
    przyszlym tygodniu VE zostanie zastapione VC z Multi [czekam na PIN]. Ilosc
    kart prawdopodobnie nie bedzie wzrastala, a raczej beda zastepowane przez
    inne. No, chyba ze uda mi sie zdobyc DC ;).
    Za to ilosci rachunkow nie udaje mi sie ograniczyc ;). Znowu mam 4... Mam
    nadzieje, ze szybko uda mi sie zamknac rachunek w KB, co sie stanie z LG nie
    wiem. Zalezy od dzialan przyszlego inwestora lub jezeli dostane karte ktora
    mi zastapi MC. Duet mBank + Multi wydaje sie byc dla mnie wystarczajacy :).

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl