  • Data: 2009-04-14 08:50:46
    Temat: Re: Karty Citi: BP i Plus
    Od: Piotr <n...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    Końrad N.S. wrote:
    > Wymienić zwykła kartę Citi na co-brandową?
    >
    > Co jest lepsze, ciekawsze, korzystniejsze? Citi-BP czy Citi-PLUS?

    Uważaj na te karty, Citi próbuje kantować na opłatach! Niedawno też
    dałem sobie wcisnąć złotą Citi-BP, w promocji miała być zupełnie darmowa
    przez dwa pierwsze lata użytkowania. Oczywiście przeczytałem TOiP i od
    razu kazałem sobie powyłączać wszystkie dodatkowe płatne opcje. Pierwszy
    miesiąc było ok. W święta zalogowałem się do Citi i okazuje się że
    naliczyli sobie dodatkowo opłatę za jakieś dziwne ubezpieczenie credit
    shield+. A polega ono na tym że naliczają oni odsetki od salda
    zadłużenia, tak że "ubezpieczenie" czyli de facto ukryte oprocentowanie
    działa już w grace time! I wygląda na to że tą opcję mają domyślnie
    włączoną (chociaż szmaciarz który mi tą kartę sprzedał miał wyraźne
    polecenie żeby wszystkie ubezpieczenia dezaktywować). Po telefonie do
    Citi ubezpieczenie zostało wyłączone ale co swoje zdązyli skasować -
    dobrze że akurat prawie cały miesiąc byłem za granicą i karty użyłem do
    paru drobnych płatności więc było to tylko kilka PLN.
    Natomiast co do samych punktów BP to fajna rzecz, przybywają dość szybko
    a oferowane gadżety są niezłej jakości.

    pozdrawiam