    From: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty EC a sprawa polska.
    Date: Fri, 16 Jan 2009 11:03:09 +0100

    Marcin Wasilewski pisze:
    > Po ostatnim pobycie u naszych zachodnich sąsiadów, a w szczególności
    > nieudanej próbie zakupu biletu w autmacie do sprzedaży biletów
    > kolejowych*) doszedłem do wniosku, że bez karty EC u naszych sąsiadów
    > funkcjonować się nie da.
    >
    > W związku z tym pytanko: Czy polski obywatel nie mieszkający w tym
    > zapatrzonym w karty EC grajdołku, może w jakikolwiek sposób stać się
    > szczęśliwym posiadaczem takowej karty?
    >
    > *) W wielu i to często kilkudziesięciotysięcznych miastach w DE poza
    > automatem nie ma innej możliwości nabycia biletu, w szczególności w
> [...]

    A czy przypadkiem na tym Maestro nie masz loga EC?
    Czy na wszystkich Maestro nie ma loga EC?

    Aktualnie nie mam żadnej karty Maestro, ale jestem przekonany, że na ING
    było.

    Zresztą tu: http://kartyonline.pl/gal2.php widzę, że na starym Maestro
    ING było, teraz nie ma, ciekawe, czy przestało byc kompatybilne...

    Kiedyś pamiętam w MM w Schwedt płaciłem Maestro, a VE nie brało.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://www.e-street.pl