  • Data: 2006-05-22 10:23:45
    Temat: Re: Karty Kredytowe - wlasciciel karty Money.pl
    Od: Dawid Kulbicki <daveWYWALto@I_to_TEZ.resetnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CookieMonster napisał(a):
    > Czy moge zalozyc karte np. na ojca, tzn, zeby rachunek kredytowy
    > byl jego wlasnoscia, a na karcie bylo moje imie?
    > Takie rozwiazanie wydaje mi sie logiczne.

    Takie rozwiązanie jest najlepsze. Po prostu ojciec jest posiadaczem
    karty głównej, ze swoim imieniem i nazwiskiem oraz stroną umowy o kartę
    płatniczą (a czy używa tej karty, czy nie to rzecz drugorzędna).
    Ty jesteś użytkownikiem karty dodatkowej ze swoim imieniem i nazwiskiem
    i korzystasz z rachunku ojca. Macie wspólny limit.

    > Inna opcja, to czy jezeli na karcie bedzie imie mojego ojca,
    > to czy ja bede mogl z niej bez przeszkod korzystac??

    To byłoby niezgodne z umową i regulaminem karty

    > - rozumiem podpis inny, ale to jest karta z chipem, wiec chyba
    > transakcje potwierdza sie PINem ...

    Tylko w przypadku bankomatów i terminali obsługujących chipy (na razie
    niewielki procent).

    > No i co z tym chipem? Rozumiem, ze to nowosc, czy w zwiazku z tym
    > terminale w sklepach, restauracjach .. moga odczytac informacje z tego chipa?
    > czy oprocz tego jest jeszcze pasek magnetyczny?

    Jest wyposażona w pasek.

    --
    Dawid