    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Date: Fri, 16 Feb 2018 18:39:10 +0100

    dyskusyjnych:m...@p...waw.pl...
    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    >Miałem na myśli taką bazę, do której "wszyscy" wprowadzają
    >informacje,

    Wystarczy, ze beda wprowadzaly urzedy wydajace dowody.

    >i w której (naprawdę) wszyscy mogą je sprawdzić (tzn. nie wyciągać
    >dane,
    >ale sprawdzić, czy dany dowód nie jest unieważniony).

    To juz jest
    https://obywatel.gov.pl/dokumenty-i-dane-osobowe/spr
    awdz-czy-dowod-jest-uniewazniony

    Tylko
    "Dlatego jeśli otrzymasz odpowiedź, że dokument nie został
    unieważniony, może to oznaczać, że:
    -jest ważny,
    -nigdy nie został wydany przez polskiego urzędnika"

    Ale BZ mnie zaskoczyl i pokazal cos w stylu "Dokument nie zostal
    znaleziony w rejestrze wydanych dokumentow".
    Faktycznie - zle wpisalem date wydania.

    A dla banku ... podpis ?

    J.