    From: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredytowe
    Date: Thu, 6 Jun 2002 12:59:02 +0200

    Użytkownik "Piotr M." <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:adnbde$lo2$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Jarosław Popiel <j...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    > dyskusyjnych napisał:adnb6m$28l$...@n...onet.pl...

    > co
    >
    > Pewna nieścisłość: spłata nastepuje albo 18/19 albo 19/20 dnia miesiąca.
    > Zależy czy poprzedni miesiąc miał 30 czy też 31 dni.

    Zamiast uscislic tylko zamieszales...;-)

    Wyciag jest generowany 1-go za miesiac poprzedni.
    W zwiazku z tym do wyciagu "nie lapia sie" operacje z 2-3 dni przed
    generowaniem. Praktycznie wyciag obejmuje operacje od 29-go (m-c 31 dni) do
    28-go (miesiac 30dni) lub odwrotnie - od 28-go do 29-go.

    Splata nastepuje 19-go, ale jesli w dniu generowania wyciagu jest swieto
    (ale nie niedziela, widac to dzien powszedni) to wyciag moze byc generowany
    wczesniej i splata jest 18-go. W tym roku takich sytuacji obrodzilo - Nowy
    Rok, Poniedzialek Wielkanocny, 1 Maja.
    Jesli mnie pamiec nie myli to w styczniu 2001 zdazylo sie, ze splata byla
    17-go

    Dodam jeszcze, ze forsa znika z konta przypisanego do karty 19-go wieczorem,
    a limit karty sie powieksza dopiero 21-go.

    --
    Pozdrowienia
    ---