  • Data: 2002-06-06 11:11:24
    Temat: Re: Karty kredytowe
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:adnfas$sq4$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > No więc byłem w placówce i rzeczywiście termin spłaty jest sztywny, ALE do
    > tej karty trzeba mieć rachunek w Millennium! :-((( czyli dodatkowo 2 zł
    > miesięcznie - to daje razem 94 zł. To ja już wolę owe słynne "ukryte"
    opłaty
    > Citi niż mega-ukryte opłaty Millennium ;-)))

    To nie sa oplaty ukryte, tylko jawne.
    Faktycznie tam karty wydaja tylko "wlasnym klientom".
    Ale:
    1. Dostajesz konto w pelni funkjconalne, z tanimi przelewami w bankomatach M
    i Euronetu.
    2. Nie placisz 2zl/mc jesli masz saldo >500zl
    3. Mozesz wziac VE do tego konta. Zawsze bylem zadowolony z kursow po jakich
    wyplacalem nia pieniadze za granica (wbrew roznym dziwnym legendom krazacym
    w tej grupie dysk.). Prowizja za wyplate z bankomatu za granica to 3,50zl
    niezleznie od kwoty.

    --
    Pozdrowienia
    ---