  • Data: 2004-11-13 13:41:44
    Temat: Re: Karty kredytowe - na czym zarabiaja banki?
    Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > A ja myślałem że od kredytówek :-)

    To też ale ile masz elektronów a ile masz kredytowych (u nas)
    plus to że prowizja ta jest pewna,
    a z kartami kredytowymi to jest różnie :
    - klient spłaca w terminie (brak dodatkowego zysku),
    - klient nigdy nie zapłaci (oszustwo ze strony klienta),
    - teoretycznie i praktycznie w przypadku elektrona transakcja dojdzie
    do skutku gdy klient ma pieniądze oraz rozliczenie transakcji prawie
    zawsze jest w terminie (7 dni) zanim zostanie zdjęta blokada pod
    transakcję.

    Całość nie wyklucza że docelowo (a może już) więcej pieniędzy przynoszą
    karty kredytowe (obarczone większym ryzykiem).
    Wszak na świecie prym wiodą raczej karty kredytowe.

    Pozdrawiam
    Bartek I.