  • Data: 2004-11-15 09:18:08
    Temat: Re: Karty kredytowe - na czym zarabiaja banki?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 14 Nov 2004 03:09:51 +0100, Arek napisał(a):

    > Nie mam KK. Ale czasem rozmawiam o finansach ze znajomymi. Jakimś
    > cudem wszyscy należą do tych 30%. Nie przyznają się?

    Wiesz, tak to jest że człowiek z reguły obraca się w kręgach podobnych sobie
    - przykładowo, niby 7% społeczeństwa ma wyższe wykształcenie a większość
    ludzi z wyższym wykształceniem ma 90% znajomych również z dyplomem ;)

    Ja już spotkałem osoby, które nie tylko spłacają sobie kredytówki kiedy im
    się żywnie podoba, ale nawet wypłacają sobie z nich gotówkę - na tyle
    uparte, że twierdzą "przecież na wyciągu sprawdzałem, nie ma żadnej prowizji
    za pobranie gotówki"... Tego że od daty wyciągnięcia gotówki liczy im się
    tych >20%, to już nie byłem w stanie im uzmysłowić.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004