  • Data: 2003-02-18 15:57:36
    Temat: Re: Karty kredytowe za granica...
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "radar" <_sara_@_post.pl_>

    > Miałem, kazali zrezygnować bo im nie wychodziła zdolność kredytowa przy
    > zmianie raty kredytu ;-) Zrobiłem to z nieukrywaną radością (pomimo, że
    > dostałem ją gratis) bo kursy to oni mają chore.

    nie przesadzaj z tymi chorymi kursami - znam gorsze: FORTIS ;-)))

    Operacje wykonane KK MC w BPH-PBK rozliczone 5 i 10 lutego wskazują, że kurs
    w nich użyty (4,2443 i 4,2470) jest równy kursowi sprzedaży dewiz w NBP z
    narzutem od 1,20% do 1,34%
    Dzis w BPH kurs wynosi 4,2195 a w NBP 4,1947 czyli ten narzut powinien byc
    ok 0,6% - porownuje do NBP bo BPH-PBK nie podaje archiwum kursow

    Nie są to tragiczne przeliczniki, biorąc pod uwagę, że KK jeszcze nie musze
    przez parę tygodni spłącać :-))
    *** blad ***