  • Data: 2005-02-07 22:10:13
    Temat: Re: Karty kredytowe...żaden szok !
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    przemyślenia swoje:
    > Zgadzam się z przedmówcą.Karta kredytowa to żaden problem nawet na 50dni 0%
    > oprocentowania.Można ją łatwo zdobyć.
    > Przykładowo mając kotno w MultiBanku przez okres 3 miesięcy i mając obroty na
    > tym koncie około 1500zł miesięcznie bez problemu dostałem kartę kredytową ze
    > zdjęciem z limitem 1200zł na 53dni i darmowym ubezpieczeniem od wszelkich
    > kradzieży(nawet przy wyrwaniu gotówki przez złodzieja przy wypłacie z
    > bankomatu)- cena 70zł rocznie (są rabaty) ,więc nie widzę w tym co kolega
    > mówił żadnych rewelacji:-)
    > http://www.e-mentor.pl

    To tak. Gość się reklamował nieudolnie to go obśmiałem. Teraz ty
    używając mojego postu, reklamujesz się bezczelnie i nachalnie. Nie chcę
    żebyś się ze mną zgadzał i przypisywał mi swoje sądy. Wypraszam sobie. W
    szczególności wypraszam sobie łączenie tego co napisałem z jakąkolwiek
    kartą o limicie 1200.

    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****