  • Data: 2005-02-08 14:50:29
    Temat: Re: Karty kredytowe...SPAM
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "yayco" <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com> napisał w wiadomości
    news:cuahq4$l7d$3@nemesis.news.tpi.pl...
    > A chodziło mi raczej o pochopność w budowaniu sądów, i wynikające stąd
    > uproszczenia, które mnie ubawiły.
    > Ale nie nabijałem się z Twojego stanowiska, bo sam mając odmienne, cudze
    > potrafię uszanować, czego i Tobie życzę ;-) .

    zatem odpowiadam:

    > Mam kilka pytań szczegółowych.
    > Komu trudno znaleźć?
    Akwizytorom
    >Czy szukałeś?
    Nie, bo nie zajmuję się akwizycją KK

    > Ile to jest "za dużo pieniędzy"?
    wynagrodzenie większe od 10 średnich krajowych, czyli mniej więcej od ćwierć
    miliona złotych rocznie

    > Czy to co napisałeś, oznacza, że nie istnieją bogaci, którzy ze spłatą
    > spłatą kk mieszczą się w gp? Czy po prostu Ty takich nie znasz?
    Oczywiście , ze istnieją
    Zwracałem uwagę na to, że bankom mało opłaca się klient spłacający w GP.
    Zysk się zaczyna przy klientach korzystających z kredytu.
    Na to czyhają(?) banki, licząc, że posiadacz wyda w końcu więcej niż go
    stać.

    > Dlaczego liczenie pieniędzy ma być oznaką posiadania takiej słabowatej
    > karty? Oszczędni bogacze nie istnieją?

    Od pewnego poziomu majątku ludzie przestają interesować się duperelami.
    Ja nie oglądam każdego grosza z czterech stron i domniemuję, że obracający
    milionami (tracący w jednych transakcjach dziennie miliony i zyskujący je w
    innych) nie zajmują się "oglądaniem" każdej złotówki czy nawet polskiego
    banknotu o największym nominale.
    Oszacujmy jakie oszczędności posiadaczowi KK daje GP przy wykorzystaniu
    miesięcznego limitu 50 000 zł .
    50 000 w skali roku (na każdą kartę) ?
    Ile zyska bank ? 20 000 zł ?
    Same ogromne (przeszacowane) zyski !

    > Co ma z tym wszystkim wspólnego ma skrupulatność?
    Zwracanie uwagi na drobiazgi i marnowanie na nie czasu

    > Takich z jedną nie ma?

    Oczywiście, ze są. Rozbudowane zdanie powinno mieć zwrot "co najmniej jedną"

    > "Albo"?

    Zapewne znajdą się jeszcze inne powody, choćby niewiedza, albo daleka droga
    do banku.
    W wiejskim sklepiku jakakolwiek karta bankowa może być bezużyteczna.
    Jednak dla kogoś, kto ma stale zasilane konto w jakimkolwiek banku wydającym
    karty kredytowe brak karty wynika z jednego z w/w powodów. Banki rozdają od
    czasu do czasu reklamówki swoich produktów i wielu wyrzuca je przed
    przeczytaniem.

    > Żeby zmniejszyć sferę Twych domniemań, pozwolę sobie stwierdzić, że
    > istotnie, nie może.

    Tu też można ciągnąc polemikę. Są równi i równiejsi. Jedni lądują w
    aresztach za drobne przewinienia, inni wyjeżdżają na zagraniczne wczasy,
    mając wyrok sądowy.
    Prawa do bankructwa i ochrony przed wierzycielami nie ma, ale bank niektórym
    może... naskoczyć.

    Użyłem sloganów i uproszczeń i kto chce , może z nimi dalej polemizować.