  • Data: 2005-02-16 16:37:12
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 16 Feb 2005 10:02:19 +0100, "owp" <o...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy środki na karcie są jakoś oprocentowane ?
    Nie :)
    Dlatego jak dostalismy bony na swieta z ZFŚS w postaci prepaid ing to
    szybko kupilem prezenty za pomoca tej karty :)

    >Jeszcze jedno - to jest karta bez danych osobowych (jest napisane, że za
    >_dodatkową_ opłatą jest na karcie nazwisko) ? Jeśli tak to czy można nią
    >płacić w sklepie i czy może to robić dowolna osoba, nie tylko posiadacz (np.
    >moja dziewczyna - to byłby spory plus) ?
    Moze placic dowolna osoba. Choc formalnie w banku to ta karta jest
    przypisana do Ciebie. Sprzedawca nie ma jednak mozliwosci sprawdzenia
    czyja to karta.

    WAM

    --
    NadMorskie forum dla szczurów lądowych ;)
    www.NadMorze.pl -> Forum