  • Data: 2005-02-27 01:26:15
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz napisał(a):

    > I wyciągasz dowód ... a tu nie trzeba.

    Chwila. Nabywając wspomnianą kartę BZWBK klient nie podpisuje żadnej
    umowy ani nawet nie jest legitymowany???

    Nie mówię, że nie, ale jakoś mi to na pierwszy rzut oka dziwnie
    wygląda... W regulaminy wczytam się o ludzkiej porze. ;-)

    > Nie zrobisz debetu - przynajmniej przy karcie BZWBK.

    A co to za cud-karta?

    Blokady wygasają po x dniach?
    Jeśli tak - to wystarczy, że rozliczenie zejdzie parę dni po wygaśnięciu
    blokady...

    A - transakcja dokonana przy uzyciu paska - żeby nie było...