  • Data: 2005-03-22 19:12:20
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert> szukaj wiadomości tego autora

    "owp" <o...@p...onet.pl> wrote:
    > A wzór podpisu (ten chyba jest ?) możemy wymyśleć razem (nie musi być
    > przecież nazwisko, tylko sygnaturka)...

    W świetle tego że ostatnio nie spotykam się nawet z próbą sprawdzania
    przez kasjera/sprzedawcę podpisu który złożyłem na slipie czy jest on
    chociaż trochę podobny do tego który jest na karcie, to ja podpisem bym
    się nie martwił... ;))

    PS: w końcu podpiszę się jako "Kaczor Donald"... ;P

    NP: Ildjarn - "Nocturnal visions"

    --
    Though I seek thy hell
    You close the gate before me