  • Data: 2010-03-03 10:35:28
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe PayPass payWave a bezpieczeństwo
    Od: orcio <o...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witrak() pisze:

    > Nie proszę Cię o objaśnienie (ja to wszystko - i jeszcze trochę - wiem
    > bardzo dobrze), tylko o podawanie linków, żeby Ci, co nie wiedzą, nie
    > przyzwyczajali się do bezmyślnego klikania w linki w niebezpiecznej
    > postaci.

    Takie podejście wyręcza bezmyślnych klikaczy i odwodzi ich od zasady
    ograniczonego zaufania w sieci, a w szczególności jeżeli chodzi o
    relacje bank <---> internet.

    > A akurat to (podanie linku w formie bezpiecznej) "dobrze wychowany" i
    > inteligentny grupowicz powinien robić bez napominania - bo ilość czasu
    > traconego przez jedną osobę jest nieporównywalna z ilością czasu
    > traconego przez (niekiedy b. liczną) rzeszę czytelników jego listu.

    Tu akurat punk widzenia zależy od punktu siedzenia, bo nie u każdego
    czytnik interpretuje adresy jako linki np. http://tiny.pl/hgx4j! a skoro
    trzeba go przekleic do paska adresu to po ctrl + V można jeszcze dodać
    shift + 1.

    > witrak()
    > PS. Przy okazji: nie lubię, jak dzięki ciasteczkom mogą mnie śledzić
    > różne - dość przypadkowe - serwisy. A Ty ?

    Nie lubię nic co mnie dotyczy, a dzieje się za moimi plecami lub bez
    mojej zgody.

    orcio