  • Data: 2010-03-03 12:42:43
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe PayPass payWave a bezpieczeństwo
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca) szukaj wiadomości tego autora

    orcio <o...@N...pl> writes:

    > Twoje prawo, jeżeli chodzi Ci o termin bezmyślny klikacz to określiłem
    > nim osobę która wykonuje czynność bezmyślnego klikania a ten termin

    Ale właśnie Twoje podejście produkuje "bezmyślnych klikaczy".
    Nie wiadomo czy w podanych przez Ciebie linkach jest przekierowanie do
    pornola, trojana czy jescze czegośinnego.
    Porównaj jak została podana informacja
    http://preview.tinyurl.com/atak-klonow

    Tak trudno?
    KJ

    Zuzanka najwyraźniej pełni obowiązki Albina Siwaka w tej ekipie...
    (C) Slawek Kotynski w dyskusj nt. pl.whatewer.SETI@home...