  • Data: 2010-03-03 17:53:42
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe PayPass payWave a bezpieczeństwo
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 3 Mar, 17:39, orcio <o...@N...pl> wrote:

    > W reporta u jest podane jakie dane mo na odczyta , jakimi RFID si
    > przedstawia. Mnie to si kojarzy z nak adk na bankomat tylko w wersji
    > bezstykowej i bezprzewodowej. Je eli karta nie ma autoryzacji kodem
    > CVV/CVC przy p atno ciach online to nie ma ograniczenia do 50z , ale nie
    > wiem jak oni tam maj w tej hameryce.
    >
    > orcio

    Numer karty mozna przeczytac przy kazdym jej uzyciu. Nie trzeba bawic
    sie w skaner rifid - wystarczy komorka z aparatem fograficznym na
    kasie w markecie zeby dziennie miec setki numerow kart i daty
    waznosci, nawet CVV/CVC mozna sobie spisac.

    Tylko ponownie - ryzyko wpadki przy takim procederze jest tak wielkie,
    ze biora sie za to jedynie glupi amatorzy, ktorzy wpadaja od razu.