  • Data: 2005-01-09 15:09:53
    Temat: Re: Kasa Mieszkaniowa ogolnie i PKO SA/Kredyt (y)????
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1/ czy ktos oszczedzal w KM PKO SA i bierze/bral potem kredyt?
    tak
    > 2/ czy sa problemy z zamknieciem/rozliczeniem?
    Jak ze wszystkim w Pekao - licz się ze stratą casu i nerwów oraz
    niekompetencja pracowników i dowiadywaniem się o nowych opłatach w
    ostatniej chwili.
    Bank nie będzie chciał Ci wogóle udzielic kredytu, a jeżeli już, to w
    jak najniższej wysokości. I to jest naciąganie klientów.

    > 3/ czy mozna (warto?) darowac srodki z Kasy komus kto tez ma kase
    > mieszkaniowa (dzieciom mozna bez podatku,ale czy mozna jesli juz
    ktos
    > ma?
    nie wiem, poczytaj regulamin

    > 4/ czy nie ma problemow z dostaniem kredytu dla studenta majac
    > poreczenie np rodzica (ze zdolnoscia kredytowa)?
    spytaj w banku

    > 5/ czy Waszym zdaniem warto w ogole brac kredyt (do 150pct srodkow
    > obecnie na 4pct) i jakie sa dodatkowe koszty oraz inne
    > utrudnienia/zalatwianie itp
    jeżeli wpłacałeś kasę i trzymałeś ją na bandycki procent, to teraz
    żeby nie stracic jeszcze więcej powinieneś wziąć maksymalny kredyt
    (150%) na maksymalny czas spłaty. Każda inna kombinacja zwiększa zysk
    banku i zwiększa twoje utracone korzyści.

    > 6/ czy mozna/warto brac wspolny kredyt na 2 osoby osobno
    > oszczedzajace (rodzic z synem),czy tez lepiej (rowniez patrz podatki
    > i inne oplaty) od razu na 1 osobe,
    czy można - spytaj w banku, czy warto - musisz sam podjąc decyzję

    > 7/ czy po wzieciu kredytu i np zakupie mieszkania darowac czesc
    > rodzica synowi czy tez trzymac
    twoja decyzja, zapoznaj się z prawem o podatkach od spadków i darowizn
    i zdecyduj co Ci się bardziej opłaca

    > 8/ jakies inne sugestie/wazne informacje/opinie

    Następnym razem zastanów się co chcesz osiągnąć ZANIM podpiszesz
    jakąkolwiek umowę, a nie w trakcie jej trwania,
    poszukaj archiwum grupy pod hasłem "kasa mieszkaniowa"

    pozdrawiam i życzę podejmowania tylko trafnych decyzji,

    MichalL