  • Data: 2014-05-27 12:44:07
    Temat: Re: Kasa z mBanku - czy ja cos zle licze?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 27 maja 2014 12:09:41 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
    > Pewnie ta prowizja tak jak pisal Marek, bo jak mi pokazuje teoretyczny >harmonogram
    splat to same odsetki wychodza takie jak mi policzyles ;)
    Czyli wygląda że Podana symulacja jest z oprocentowaniem 10,69 na 12miesięcy dla
    kwoty 12600zł(w tym 600zł prowizja)-więc dla klienta "na ręke" 12tys.. Z tą prowizją
    jest ciekawie bo bank oprócz tego że zarobi na skasowaniu tych 600zł to jeszcze od
    tej kwoty liczy normalne odsetki gdyż jest ona doliczona do kwoty kredytu- czyli
    jakieś 35zl.
    Ale to żadna nowość tak chyba robi większość jak nie wszystkie banki;)