  • Data: 2004-12-05 09:41:00
    Temat: Re: Kata
    Od: "piotr wicik" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojti <j...@w...pl> napisał(a):

    > Panie i Panowie
    > szukam w tym internecie i szukam ale nie mogę dojść do porozumienia z
    > kartami "wypukłymi" Które banki dają je a które nie. Myślałem że każdy,kto
    > ma rachunek, ale grubo się pomyliłem oraz które są najlepsze. NIE
    > interesuje mnie karta silver czy gold - kredytowa.
    >
    > Pozdrawiam
    > Wojti
    >
    > Witam,karte o jaka ci chodzi otrzymasz w Pekao Sa jako dodatek do konta
    dolarowego.Takowe mozesz otworzyc bez limitu ale aby wydali ci karte wypukla
    musisz zlozyc tzw depozyt w wysokosci 500Pln ( wiadomosc z poczatku
    roku ).Warunkiem jest abys posiadal konto w PeKao Sa.! Jedna uwaga: obsluga
    jest raczej niedoinformowana wiec sie nie zniechecaj i naciskaj a dostaniesz
    to czego chcesz.Pamietaj, ze zyjesz w Polsce i w nieodpowiednich miejscach
    znajdziesz nieodpowiednich ludzi, ktorzy zajmuja sie nie tym co do nich
    nalezy.Wiekszosc pracownikow bankowych nadaje sie do pracy na straganach
    warzywnych-takie jest moje zdanie.POWOWODZENIA.