  • Data: 2009-02-22 22:02:46
    Temat: Re: Kaziu z Goldman Sachs :)
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:gnpubv$i6p$1@inews.gazeta.pl...
    >A moja teoria spiskowa jest taka, ze Kaziowi podstawiono te sympatyczna
    >dupeczke z matura i stanowiskiem analityka w banku (dziwne troche). Kazek
    >swoja geba otwieral wszystkie drzwi w firmach uwiarygadniajac caly biznes.
    >Zrobil swoje...

    To nie jest teoria spiskowa, tylko jakas normalna.

    Spiskowa by była taka, ze ktos z zera robi bohatera z dostępem do top s. po
    czym tenże krętymi drogami laduje u konkurencji. Prawodziwej a nie tej, co
    tu nazywasz Rudym.
    Konkurencji...
    :)))

    Ale przeciez to niemozliwe.
    Wykluczam to wyżej, tylko opisałem spiskową.

    Naprawdę przeciez pewnie było tak, ze Jarek sie pomylił, zamiast byc preziem
    dał tu fajnego gostka na stanowisko, doswiadczonego i z kompetencjami.
    Jak zobaczył ze sie pomylił, to go zdjeli.
    Później tamten wysłał CV i dostał prace w BŚ czy jakimś innym takim banczku.
    Jak stracił tam to dostał tu.
    Przeciez to normalna kariera.

    :)))