  • Data: 2010-10-20 16:12:02
    Temat: Re: Keep It Simple podwyższenie % lokaty
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Oprocentowanie wzrasta od momentu spełnienia warunków promocji.
    > W końcu
    > to lokata z dzienną kapitalizacją, nic nie trzeba ponownie
    > przeliczać.

    OK Dzięki. Czyli w przykładowym przypadku po 2 miesiącach na
    resztę lokaty czyli 10 miesięcy.

    Bo może być jeszcze tak że po tym spełnieniu warunków zamykają
    wskazaną lokatę i odwierają ją znowu na okres 12 miesięcy na tyle
    ile wynosiła lokata wskazana.

    Ale tak chyba nie jest bo można by wskazać lokatę założoną już 11
    miesięcy temu z dużo lepszym % i mieć bardzo fajne %+0,5% na
    kolejne 12
    miesięcy. :)

    > A Open nie ma motywacji żeby opóźniać wysłanie karty :)

    Dokładnie. Ja z założeniem lokaty czekam aż dostanę kartę,
    następnie zakładam lokatę i dzwonię aby aktywować kartę i wskazać
    tą lokatę.

    > --
    > Pozdrawiam
    > Sebastian