  • 1. Data: 2010-10-17 10:31:26
    Temat: Keep It Simple podwyższenie % lokaty
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Keep It Simple i podwyższenie % lokaty

    Jak to wygląda od strony praktycznej pewnie ktoś to już
    przerabiał.

    Tzn. najpierw muszę wskazać konkretną lokatę a potem dokonać 5
    transakcji kartą ?

    Czy może w momencie składania wniosku o kartę muszę wskazać tę 1
    lokatę.

    A może jeszcze inaczej. Dopiero po tych 5 transakcjach wskazuję
    lokatę która zostanie podwyższona.

    Pytam się bo w poniedziałek mam dąć odpowiedź w sprawie tej karty
    i nie chciał bym się władować w maliny :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-10-17 11:40:44
    Temat: Re: Keep It Simple podwyższenie % lokaty
    Od: "K" <f...@g...apl>

    O ile pamiętam: lokatę wskazywałem podczas rozmowy telefonicznej potwierdzającej
    zamowienie karty albo aktywującej kartę. W każdym razie transakcji wcześniej nie
    było bo i aktywnej karty nie było.
    K.

  • 3. Data: 2010-10-17 12:07:19
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-10-17 12:31, Damian Niusy pisze:

    > Tzn. najpierw muszę wskazać konkretną lokatę a potem dokonać 5
    > transakcji kartą ?

    Tak, inaczej nie będzie podwyższenia %%

    > Czy może w momencie składania wniosku o kartę muszę wskazać tę 1
    > lokatę.

    <https://wnioski.openonline.pl/static/dokumenty/Regu
    lamin_oferty_specjalnej_dla_Klientow.pdf>
    W regulaminie pisze o tym pkt 5.

    Klient chcący uczestniczyć w promocji zobowiązany jest do telefonicznego
    wskazania Pracownikowi Open Finance w trakcie składania wniosku o Kartę
    bądź później (nr tel ..... i podanie hasła) lokaty, której oprocentowanie
    ma zostać podwyższone. Wskazanie lokaty musi nastąpić przed dokonaniem
    wymaganych transakcji. Wskazanie lokaty zachowuje ważność w przypadku
    odnowienia lokaty jeżeli warunek ziścił się po jej odnowieniu.

    > A może jeszcze inaczej. Dopiero po tych 5 transakcjach wskazuję
    > lokatę która zostanie podwyższona.

    Na pewno nie.

  • 4. Data: 2010-10-17 17:10:01
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

> [...]
    > transakcji. Wskazanie lokaty zachowuje ważność w przypadku
    > odnowienia lokaty jeżeli warunek ziścił się po jej odnowieniu.

    OK. Dzięki za informacje.

    Gdybym nie doczytał regulaminu do końca to bym myślał że ta
    promocja się skończyła

    "prawo do skorzystania w okresie od 28.01.2010 r. do 31.08.2010 r.
    z oferty specjalnej."

    Dopiero na końcu jest inf.:
    "Promocja przedłużona do 30 listopada 2010r"

    Damian

  • 5. Data: 2010-10-19 07:48:55
    Od: " " <a...@W...gazeta.pl>

    Damian Niusy <b...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Powiedzmy Ĺźe mam zaĹ&#65533;oĹźonÄ&#65533; lokatÄ&#65533; juĹź 1 miesiÄ&#65533;c.
    > AktywujÄ&#65533;c kartÄ&#65533; wskazuje te lokatÄ&#65533; i po kolejnym
    miesiÄ&#65533;cu wykonuje
    > 5 transakcji.
    > Czyli lokata byĹ&#65533;a juĹź aktywna 2 miesiÄ&#65533;ce i naliczyĹ&#65533;y
    siÄ&#65533; juĹź
    > jakieĹ&#65533; tam odsetki.
    > Jak wyglÄ&#65533;da praktycznie to podwyĹźszenie?
    > PodwyĹźszajÄ&#65533; caĹ&#65533;a lokatÄ&#65533; z naliczonymi odsetkami na kolejne
> [...]

    Dołączam się do pytania. A może podwyższają odsetki dla całego okresu trwania
    lokaty, tak jak było w promocji "lokata rekomendowana" w Getinie półtora roku
    temu? Bo jeśli nie, to rozumiem, że mają dobrą motywację by opóźniać wysłanie
    karty ;-)

  • 6. Data: 2010-10-19 07:57:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-10-19 09:48, a...@W...gazeta.pl pisze:

> [...]
    > temu? Bo jeśli nie, to rozumiem, że mają dobrą motywację by opóźniać wysłanie

    Oprocentowanie wzrasta od momentu spełnienia warunków promocji. W końcu
    to lokata z dzienną kapitalizacją, nic nie trzeba ponownie przeliczać.
    A Open nie ma motywacji żeby opóźniać wysłanie karty :)

    Sebastian

  • 7. Data: 2010-10-19 21:15:01
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Tak, inaczej nie będzie podwyższenia %%

    Mam jeszcze pytanko.
    Powiedzmy że mam założoną lokatę już 1 miesiąc.
    Aktywując kartę wskazuje te lokatę i po kolejnym miesiącu wykonuje
    5 transakcji.
    Czyli lokata była już aktywna 2 miesiące i naliczyły się już
    jakieś tam odsetki.
    Jak wygląda praktycznie to podwyższenie?

    Podwyższają cała lokatę z naliczonymi odsetkami na kolejne 10
    miesięcy. Dobrze rozumiem ?

    Damian

  • 8. Data: 2010-10-20 06:41:39
    Temat: Odp: Keep It Simple podwyższenie % lokaty
    Od: "Ryba" <t...@U...onet.pl>

    Użytkownik "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dokładnie. Ja z założeniem lokaty czekam aż dostanę kartę,
    > następnie zakładam lokatę i dzwonię aby aktywować kartę i wskazać
    > tą lokatę.

    Witam

    Ja dostałem kartę i przez 2 tygodnie nikt do mnie nie zadzwonił.
    W między czasie założyłem lokatę na 12 m-cy.
    Po ponad 2 tygodniach zadzwoniłem i aktywowałem karte.
    Wykonałem 5 transakcji i czekałem kolejne 2 tygodnie na
    wskazanie lokaty do podniesienia oprocentowania.
    W miedzyczasie wysłałem chyba ze 3 maile z przypomnieniem.
    Po 3 tygodniach zadzwoniła Pani i powiedziała, że lokatę trzeba było
    wskazać podczas aktywacji karty !!! i nici z wyższych %.

    Poprzednia Pani która mi powiedziała, że lokatę można wskazać
    kiedykolwiek już nie pracuje :) złożyłem reklamację, że zostałem
    wprowadzony w błąd i po 2 dniach zadzwoniła Pani żebym podał
    którą lokatę mają podnieść :)

    Z przebojami ale się udało.

    Ryba

  • 9. Data: 2010-10-20 16:12:02
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    > Oprocentowanie wzrasta od momentu spełnienia warunków promocji.
    > W końcu
    > to lokata z dzienną kapitalizacją, nic nie trzeba ponownie
    > przeliczać.

    OK Dzięki. Czyli w przykładowym przypadku po 2 miesiącach na
    resztę lokaty czyli 10 miesięcy.

    Bo może być jeszcze tak że po tym spełnieniu warunków zamykają
    wskazaną lokatę i odwierają ją znowu na okres 12 miesięcy na tyle
    ile wynosiła lokata wskazana.

    Ale tak chyba nie jest bo można by wskazać lokatę założoną już 11
    miesięcy temu z dużo lepszym % i mieć bardzo fajne %+0,5% na
    kolejne 12
    miesięcy. :)

    Pozdrawiam
    Damian

  • 10. Data: 2010-10-21 14:51:18
    Temat: Re: Odp: Keep It Simple podwyższenie % lokaty
    Od: Bogusław Faja <t...@o...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2010 08:41:39 +0200, Ryba napisał(a):

    > Z przebojami ale się udało.

    A dodzwoniłeś się do nich? Czy czekałeś na telefon zwrotny? Ja mimo wielu
    prób miałem spore problemy z tym, niestety. Pozostaje tylko wypełnić
    formularz i czekać?

    --
    Kalkulator lokat: http://lepszalokata.pl/kalkulator-lokat/