  • Data: 2009-03-22 15:06:31
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "viper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Viper - a imię jego czterdzieści i cztery :)
    >
    > Wróć na ziemię. Tak mogłoby być. Tak być powinno. Niestety tak nie będzie.
    >
    > Wiesz dlaczego ? Bo jesteśmy najgorzej zorganizowanym państwem Europy.
    > Bo proces zboczka w słynnej z biurokracji Austrii trwa 3 dni i kończy
    > się wyrokiem, a w Pomrocznej podobny proces zapowiada się na wiele
    > miesięcy , a może i lat. Bo naszą specjalnością jest potykanie się o
    > własne nogi...
    > Nie chce mi się podawać dalszych przykładów , ale jest ich całe mnóstwo
    > i tak oczywistych , jak 150 stronicowa ustawa podatkowa i niekończąca
> [...]

    optymista mówi: hurra, widzę światełko w tunelu... pesymista mówi: nie podoba
    mi się to, wygląda jakby ktoś wystrzelił z bazooki... a maszynista
    nadjeżdżającego pociągu mówi: ku*wa, znowu te dwa debile na torach... ja nie
    jestem ani pesymistą ani optymistą, raczej jestem cynikiem i mamwdupistą... ale
    spędziłem trochę czasu na tak zwanym zachodzie i mogę śmiało zacytowac
    Gomułkę: " ta to się nie utrzymią te kraje"...powiem ci dlaczego uważam że w
    nowym rozdaniu Polska będzie prymusem... będziesz się pewnie śmiał... ale w
    największej mierze dlatego, że jesteśmy narodem stosunkowo mało
    zdegenerowanym... to bardzo szybko wyjdzie w praniu... wspomnisz moje słowa...