  • Data: 2009-03-22 18:50:21
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "rozsadny" <r...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Jan Werbiński" <j...@j...com> wrote in message
    news:gq5tmj$1mu$2@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Z jaką zawartością uranu?
    > Ale i tak biorę.
    > Mam już klienta. Nosi turban.

    Na twoim pisorze.
    Zesral bys sie w gacie jak by ci przyszlo sprzedac luske od pocisku
    pistoletowego - a o Uranie piszesz i to jeszcze z odpadow paliwa z
    elektrowni atomowej - tyle tam cennego uranu, ze jedna tona moze wystarczy
    bys swiecil w nocy:)))
    Chlopie, jak by w odpadach bylo uranu na tyle duzo, ze oplacalo by sie go
    odzyska, to by to juz dawno robili... sadzisz, ze tylko ty jestes taki
    cwany? Nie dosc, ze masz zerowa wiedze o chinach to jeszcze fizyka nie jest
    twoim ulubionym przedmiotem.