  • Data: 2009-07-08 08:27:13
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "ViRuS" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dombrek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h31e6o$sdj$1@news.onet.pl...
    > Dieter, pewnie za 10 minut obudzą się miłośnicy rudego cymbała i vincenta
    > i zaatakują Cię personalnie. A ci bardziej merytoryczni powiedzą, że
    > sadzisz farmazony, bo w Polsce jest lepiej niż w innych krajach.
    > Swoją drogą to dość ciekawe, że POwcy mają takich zagorzałych zwolenników,
    > to takie Hitlerjugend w wydaniu polskim. Zresztą działania rudego cymbała
    > są wyjątkowo zbieżne z działaniami Hitlera (vide: próba likwidacji kultury
    > i edukacji w Polsce), tylko że rudzielec ma lepszy PR i garnitur z dobrego
    > materiału.
    > Dombrek

    W socjologii jest to dosc znane zjawisko. Otoz wyborcy PO wiedzą
    wewnętrznie, ze wyszli na głupkow glosując na PO, ale nie chca sie do tego
    przyznac i idą w zaparte obarczając coraz agresywniej tych któzy mowili "a
    nie mówiłem?" czyli głównie PIS. Czyli jest to takie typowo polskie
    upieranie się w głupocie. Niebezpieczne socjologiczne zjawisko, ale nie wiem
    jak się to fachowo nazywa.

    Pozdr,L.