eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych? › Re: Kiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych?
  • Date: Sun, 17 Jun 2007 22:03:21 +0100
    From: Fenix <f...@w...data.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy banki informuja US o duzych przelewach z zagranicy / krajowych?

    > To nieprawda, US generalnie nigdy nie jest informowany. Niemniej jednak
    > dmuchając na zimne (posiadanie zaufania do tego państwa nie wydaje się
    > podejściem racjonalnym i świadczącym o wysokiej intelgencji) uważam, że
    > należy praktykować przelewanie w małych częściach (tak do 55k zł na
    > pojedynczy przelew, co się przekłada na około 15k euro, co jest granicą
    > przymusowego zgłaszania transakcji do GINB) i ewentualnie na różne rachunki.

    A dotyczy to przelewow krajowych? Bo jesli nie to sobie przeleje przez
    moneybookers, wtedy dostaje kase z ich konta w PL wiec przelew bedzie
    krajowy. Mam jeszcze pomysl zeby wypisac czek i zrealizowac go w polskim
    banku. Mozna to zrobic w mBanku lub Lukasie? Jakos nie znalazlem na ich
    stronie informacji ile to kosztuje. Czy jest to traktowane jako przelew?

    Fenix