    From: Radosław Szurek <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy będzie hossa na giełdzie ?
    Date: Sat, 5 Dec 2009 19:07:55 +0100

    Na giełdzie jest zawsze tak samo hossa, bessa, hossa, bessa itd.
    Skoro teraz kończy się bessa to wkrótce musi być hossa.
    Trudno powiedzieć czy data którą podałem jest najdokładniejsza, ale
    wiadomo że teraz będzie hossa.

    Bessa już za nami.

    Jeszcze jedno !!!

    Jak twierdzi gościu z GG Parkiet jakiś tam Krzysztof

    hossa dzieli się w Polsce na trzy etapy:

    najpierw rosną spółki o zdrowych fundamentach, potem
    o korzystnych perspektywach a na końcyu typowo
    spekulacyjne.

    Inny gościu w felietonach napisał, że najzyskowniejszy okres na giełdzie
    dla posiadaczy akcji to pierwsza faza hossy. Czyli to co będzie już wkrótce.
    Wówczas rosną spółki o zdrowych fundamentach, potem fundusze inwestycyjne
    pokazują to na wykresach i ładnie to wygląda.

    Jednak w drugim cyklu wzrostów giełdowych nie ma już takich dużych zysków.

    Ci którzy wówczas zainwestują w trakcie nadchodzącej bessy najwięcej tracą.

    Jedna z zasad giełdowych mówi, że trzeba kupować w dołku, a aktualnie na
    giełdzie jest
    dołek. Warren Buffet uważa, od dawna że giełda to miejsce transferu kapitału
    od
    aktywnych do cierpliwych. Czyli teraz inwestujemy w dołku, cierpliwie
    czekamy jakieś trzy lata
    i zyski powinny się pojawić.

    Pozdr.

    Szurasek