    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Date: Mon, 4 Apr 2011 19:25:17 +0200

    Dnia Mon, 4 Apr 2011 19:12:06 +0200, Dombrek napisał(a):

    > Więc wiesz o przekręcie/przestępstwie/poważnym uchybieniu i nie zgłaszasz
    > tego?! Postawa obywatelska fatalna. A gdyby Ci ukradli auto w biały dzień na
    > głównej ulicy w mieście, to pewnie wkurzysz się, że nikt nie zareagował jak
    > koleś rozbrajał szybę łokciem... ;)
    > Dombrek

    Kiedyś mi auto rozbroili i po 3 misiącach dostałem liścik ze sprawę
    umorzono z powodu niewykrycia sprawców. Zrozumiałem, że Policja nie jest po
    to żeby sprawców wykrywać, tylko po to żeby wydać stosowne zaswiadczenie o
    kradzieży. Dzieki owemu zaświadczeniu i umorzeniu postępowania miałem dowód
    czarno na białym, że to nie ja sobie auto ukradłem i mogłem z podniesionym
    czołem stanąć przed ubezpieczycielem.

    Wracając do raportów spółek, nie mam żadnego interesu prawnego aby domagac
    się by KNF ukarała samą siebie za zatwierdzenie dokumentu informacyjnego.