    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect i GPW !
    Date: Thu, 7 Apr 2011 08:35:10 +0200

    Dnia Thu, 7 Apr 2011 08:03:42 +0200, root napisał(a):

> [...]
    =cms_gpw.pap.pl&_PageID=2&_OID=119&_Lang=pl&_Company
    =BGSENERGY&_SOID=120&_Site=EBI&_CheckSum=-2130380615

    > No pieknie. W chwili pisania tego postu BGS dostało sie własnie do systemu
    > Emitent a tu prosze jakie cudowne rozmnozenie informacji.
    > Dziekuje

    Probowalem odtworzyc sposob w jaki dotarlas do tych raportow. Śmietnik jest
    porazający. Wyszukiwanie na gpwinfostrefa w zasadzie nie funkcjonuje. Nie
    pozostaje nic innego jak przeszukiwac rozne tematy i sekcje tej strony
    ręcznie. Serwer NC chodzi jak muł - czas sciagniecia parustronicowego pdfa
    z raportem to ok 10-15 min bez wzgledu na moje parametry polaczenia i
    miejsce z ktorego to robie. Raportów nie da sie filtrowac: system nie
    odroznia raportu okresowego od biezacego i znowu trzeba przeszukiwac caly
    smietnik od poczatku do konca.
    Moge zrozumiec ze nic nie jest idealne ale tyle nidociagnięc jednocześnie?!