eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ? › Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
  • Data: 2007-03-11 20:15:07
    Temat: Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Leszek wrote:

    > A mówię, że tam mam? Czytałem.

    > TY za to jesteś obeznany całkowiecie i widać znasz jakąś technologie
    > internetową, która potrafi zczytać moje hasło zapisane w głowie
    > (ewentualnie na kartce).
    [ciach]

    W głowie to może nie ale odpowiedni program (trojan) zainstalowany na
    komputerze i uruchamiający się tylko w określonych warunkach przechwyci
    twój nr konta i cvv, dane i datę ważności oraz ile tam będziesz haseł
    klepał łącznie ze zrzutami ekranów w razie jakiejś klawiatury wirtualnej
    etc. Dlatego hasła jednorazowe lub maskowane dają tutaj pewne
    bezpieczeństwo.

    PS Oczywiście jeżeli masz czysty komputer i po drodze nie zrobi ktoś
    man-in-the-middel
    (http://en.wikipedia.org/wiki/Man_in_the_middle_atta
    ck) lub DNS
    poisoning (http://en.wikipedia.org/wiki/Dns_poisoning) etc to ... w
    sumie hasło ci wtedy nie jest zbytnio potrzebne ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski