eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ? › Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    Date: Sun, 11 Mar 2007 16:26:15 -0500

    "Leszek" <n...@d...spamu.pl> wrote in message
    news:et1jl2$27r8$1@main.viknet.pl...

    > A mówię, że tam mam? Czytałem.

    To nie zmieniaj banku.

    > TY za to jesteś obeznany całkowiecie i widać znasz jakąś technologie
    > internetową, która potrafi zczytać moje hasło zapisane w głowie
    > (ewentualnie na kartce).

    Jesteś geniusz. Powiedz mi w jaki sposób hasło trzymane w głowie i nigdy nie
    wpisywane do komputera jest do czegokolwiek przydatne.
    Bo jak już go raz wpiszesz to już nie jest tylko w głowie.

    > Chyba nie zapoznałeś się z opisem tego zabezpieczenia. Bank nie przesyła
    > do sklepu hasła tylko odpowiedź, że jest pozytywna autoryzacja (w
    > bezpiecznym połaczeniu).

    A do banku hasło wróble zaniosły?

> [...]
    > systemu bankowego, żeby ukraść z banku listę haseł klientów - zeby
    > zrealizowac fikcyjną transakcję i okraść rachunek karty (co przy w sumie
    > niewysokich pojedynczych kwotach płatności w internecie nie jest opłacalne
    > i jest czasochłonne). Technologia sprawdziła się i jest stosowana w
    > rozwiniętych krajach i tacy fachowcy jak ty nie powstrzymali jej.
    > Kurde! A może ty siedzisz jakimś polskim banku i siejesz taki defetyzm,
    > żeby nie dostać dodatkowych obowiązków? ;) Nie dziwota, że wciąż jesteśmy
    > za murzynami - wszystkiemu winni tacy "fachowcy".

    Dziecko drogie. Weź zabawki i idź do piaskownicy.
    Najprostszy keyloger zainstalowany na twoim komputerze spowoduje, że twoje
    hasła pójdą się bujać.