eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ? › Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    From: "witek" <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    Date: Sun, 11 Mar 2007 19:01:17 -0500

    "Leszek" <n...@d...spamu.pl> wrote in message
    news:et20is$2qcg$1@main.viknet.pl...

    > Na razie wierzę w SSL.

    Po pierwsze, hasło możesz stracić zanim cokolwiek zostanie w SSL wysłane.
    Po drugie dużo banków ma ciągle SSL2

    > Ponadto naprawdę nie czytasz ale starasz się siać defetyzm. Teoretycznie
    > wszystko jest możliwe - tak jak zgubienie karty.

    Ja nie mówię teoretycznie tylko praktycznie.

    > Ryzyko jest zawsze przy kartach. Dodatkowe zabezpieczenie w transakcjach
    > internetowych poważnie zmniejsza ryzyko. Ja mówię o konkretnej rzeczy - ty
    > najwyraźniej niedopieszczony jesteś, bo starasz się mnie przegadać i
    > udowodnić swoją wiedzę, o czym ja w ogóle nie chcę wiedzieć. Idź
    > popodrywac głupawe panienki i poprzechwalaj się jeszcze. Żałosne.

    Dziecko. Idź się trochę doucz, a potem się wymądrzaj.

    > Nie - idzie się piechotą (wolno pojechać). Umowę i hasło podaje się
    > również w banku.

    Rozumiem, że po przekierowaniu ze strony sklepu na stronę banku hasła nie
    używasz.
    Genialne to twoja technika. Nieużywanie hasła jest najlepszym jego
    zabezpieczeniem.

    > Od 12 lat regularnie używam internetu.

    No i chyba nic po za tym.
    Od 5 nie miałem wirusa, keylogera
    > czy konia tr.
    Skąd wiesz?

    > Jeżeli ktoś dba o komputer to nie ma syfu w systemie.
    Tak, trzeba go regularnie ściereczką wycierać.

    Idź się dziecko lecz.