  • Data: 2016-07-18 22:48:46
    Temat: Re: Kiedy najlepiej nadplacic kredyt hipoteczny?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    RobertS <b...@x...pl> writes:

    > Trudno generalizować. Jednak nie spotkałem się z przypadkiem, że
    > singiel kupił relatywnie duże (>70m2) mieszkanie tylko dla siebie. Jak
    > już to jest jakieś drugie dno, albo konkubinat (ale kupuje sam), albo
    > mieszkanie z rodzicami itp...

    A ja owszem. Nie pamiętam już dokładnie czy to było 140 m^2, ale coś
    takiego.

    > Natomiast zdarza się, że single kupują mieszkania drogie. Cena może
    > wynikać z bdb lokalizacji, prestiżu itp...

    A to akurat poszło w parze z wielkością.

    > co to jest "obiektywnie ustalany wskaźnik"?
    >
    > Może jakieś przykłady czy możesz masz na myśli nasz poczciwy wibor?

    Zdaję sobie sprawę, że WIBOR nie jest idealnie obiektywnym wskaźnikiem,
    ale jest względnie bliski ideałowi. W każdym razie dużo bliższy niż
    np. jednostronna decyzja banku.
    --
    Krzysztof Hałasa