    From: "Sagittarius" <z...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy przelac na Raiffi?
    Date: Thu, 23 Dec 2010 20:42:20 +0100

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    news:ievcs3$mq5$1@news.onet.pl...
    > No wiec tak. Konto premium zalozylem jakos na poczatku grudnia, chyba 6
    > czy cos kolo tego. TOiP mowi, ze oplata jest pobierana od drugiego okresu
    > rozliczeniowego. Okres rozliczeniowy to miesiac od dnia otwarcia.
    > Zwolnienie nastepuje, jesli w "danym miesiacu kalendarzowym" wplynie ta
    > kwota 8000zl. "Warunki uprawniające do obniżenia w danym miesiącu opłaty
    [CIACH]
    uciekać z tego banku, uciekać ASAP :)
    Wypełzłem w stronę ING i jestem mega zadowolony i nie jestem przestawicielem
    ING (se możecie wierzyć lub nie)
    Firma, w której pracuję ma w tym czymś konto, przelewy duże (po parę tysięcy
    PLN) albo dochodzą na czas albo nie, albo do tego co trzeba, albo nie...
    Run away!

    Pzdr.
    KZ