  • Data: 2012-04-12 23:19:02
    Temat: Re: Kiedy w Polsce powstanie nowa ultraliberalna partia ?
    Od: "Jan Werbinski" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

    > Głupotą ostateczną jest twierdzenie, że nauki typu fizyka, udziez
    matematyka
    > wyjaśni cokolwiek w kwestii duchowosci, Boga i stworzneia świata.
    >
    > One nic nie wyjaśnią w tej kwesti bo nie do tego są stworzone ....

    Nie stwierdzono istnienia czegoś takiego jak duchowość i Bóg. To są brednie
    i urojenia ludzi za głupich na naukowe zrozumienie świata. Oczywiście jeżeli
    masz jakieś dowody, to ja chętnie się o nich dowiem i zmienię zdanie.

    Co do stworzenia świata, to sprawa jest bardzo skomplikowana. Zależnie np od
    definicji świata i czy bierzemy pod uwagę ewentualne istnienie innych
    światów. Tego zapewne się nigdy nie dowiemy.

    Zatem w kwestii stworzenia czegoś z niczego zajmijmy się czymś co wiemy.
    Samoistne stwarzanie i anihilacja cząstek przez fluktuacje kwantowe jest
    faktem i jest udowodniona doświadczalnie efektem Casimira. Coś z niczego
    samoistnie zaczyna istnieć i przestaje. Ty pewnie powiesz, że to cud.

    --
    Jan Werbiński