eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKilka pytań o InteligoRe: Kilka pytań o Inteligo
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!news.man.poznan.pl!n
    ewsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Date: Sat, 18 Oct 2003 13:48:45 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 27
    Sender: n...@o...pl@bykowina-132.elsat.net.pl
    Message-ID: <bmr9ao$nsp$1@news.onet.pl>
    References: <bmr6lm$6dl$1@inews.gazeta.pl> <bmr866$a3k$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: bykowina-132.elsat.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1066477720 24473 80.51.5.132 (18 Oct 2003 11:48:40 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Oct 2003 11:48:40 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:264458
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    news:bmr866$a3k$1@inews.gazeta.pl...

    > > 1. Dlaczego w bankomatach PKO BP z funkcją depozytową nie mogę wpłacić
    > > pieniędzy na konto w Inteligo?
    >
    > Bo Inetligo nie wystapilo do PKO BP, zeby to zalatwic.

    W inteligo i tak rządzi PKO BP SA. Więc nie za bardzo rozumiem powyższe.

    > Powiem wiecej, gdybym mial konto Inteligo to poswiecilbym 20zl zeby
    > sprawdzic moja teze, ze tak naprawde te wplaty SA MOZLIWE. Bo co zrobi PKO
    > BP jesli ktos jednak taka koperte w\rzuci do bankomatu?

    Bankomat nie udostępni Ci opcji depozyt, gdy wsadzisz kartę inteligo.

    > ZAWSZE mozesz uzyc przycisku CANCEL na bankomacie, ktory bezwarunkow
    > przerywa obsluge i powoduje zwrot karty.

    Tak. Tylko, że nie wiem co się tak uparliście na te calcelowanie - stan
    konta i historia to dwie osobne opcje w menu.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1