    From: McCartney <m...@p...onet407.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kilka pytań o Inteligo
    Date: Sun, 13 Jan 2002 14:58:06 +0000 (UTC)
    Sender: <m...@2...255.255.255>

    Wszyscy na pl.biznes.banki czytajcie uważnie, bo
    Wojciech Nawara pisze
    > Jakto?
    > "Wypłaty w innych bankomatach w kraju 4,5"

    Kilka razy patrzyłem i nie widziałem. :)
    Oczywiście. Mój błąd.

    > Kurier powinien sprawdzić Twoje dane z tym, co masz w dowodzie i u mnie
    > sprawdzał.

    No właśnie. W tym problem. Jestem zameldowany,
    ale meldowałem się po 1.01.2001, więc nie
    wpisali mi tego do nowego dowodu. Nie zrobiłem
    sobie nowego. Więc wg dowodu osobistego nie
    jestem nigdzie zameldowany.
    Mam papier z wydziału meldunków gminy, że jestem
    zameldowany, ale jego ważność dawno się skończyła.
    Nie wiem, czy przypadkiem się nie okaże, że
    wszystko fajnie, ale kurier będzie chciał mnie
    sprawdzić, spisać, itd. i się przyczepi.

    A może komuś się zdarzyło, że nie sprawdził?

    > Wojciech Nawara
    GO

    --