  • Data: 2012-07-06 14:03:05
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: Marx <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 06.07.2012 08:28, gregor wrote:
> [...]
    3?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_186&a=1661

    > U mnie to trwało max 2h
    > teraz czekam na kartę

    No zareagowali wreszcie.
    Niestety mają skopany system wnioskowy, nie da się kontynuować złożonego
    wniosku, proces wnioskowania istniejącego wniosku startuje od nowa a i
    tak nie da się przejść pierwszego kroku. Nie wiem kto im ten system
    pisał, ale działa fatalnie.

    "Jesteś w trakcie składania wniosku numer BCS013853866
    Błędnie wypełnione pola:
    Pole Data rozpoczęcia składnia wniosku jest niepoprawnie wypełnione"

    Marx