  • Data: 2012-07-12 21:16:01
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-10 19:50, LiveSmarter.pl pisze:
> [...]
    http://www.groupon.pl/deals/cala-polska/mBank/762334
    3?nlp=&amp;CID=PL_CRM_1_0_0_186&amp;a=1661

    > dziewczyna dostała dzis kk, którzą założyła z linka od grupona. Proflem w tym,
    że... dostała vise. Twierdzi, że nie miała do wyrobu w ogole karty :|

    > dodam tylko, że kiedyś rozpoczynała składanie wniosku (przy mnie) i wybrała vise,
    ale ostatecznie go nie potwierdziała. Czyżby system sam sobie dopasował?!

    > Szczerze mówiąc wydaje mi się to dziwne, zwłaszcza, że z webaplikacjami mam sporo
    wspólnego i najzwyczajniej w świecie nie pasuje mi takie "dopasowanie"...

    > co teraz? spłacić (zrobiła juz dzis zakupy..), zamnkąć i spróbować zamówić jeszcze
    raz?... boje się, że inaczej nie przyznają limitu, nawet tych 500-600 PLN...

    należy czytać regulaminy po to one są by złapać paru "leszczy"

    gregor