    From: scream <n...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kip It Simple Stiupidzie
    Date: Sat, 29 May 2010 22:17:33 +0200

    Dnia Sat, 29 May 2010 22:11:44 +0200, scream napisał(a):

    > Najwyraźniej jeszcze mało wiesz. Ja nie mam żadnej historii w BIK (ani
    > pozytywnej, ani negatywnej, po prostu nigdy nic nie brałem na kredyt) i w
    > bankach, w których chcieli w ogóle ze mną rozmawiać (bo prowadzę DG, a nie
    > jestem etatowcem) chcieli mój PIT nawet przy limicie 500 zł. Mowa o
    > Eurobanku i ING.

    Nadmienię jeszcze, że ING reklamuje się, że dają kartę kredytową już po 3
    miesiącach prowadzenia DG. A mimo to wymagają PITU!!! Spytałem szanownego
    doradcę co w sytuacji, kiedy ktoś założył firmę w lutym i zgłasza się do
    nich np. w maju, czyli PITu jeszcze nie miał okazji składać. Zrobił wielkie
    oczy tak jakby nie wiedział o czym do niego rozmawiam.

    System bankowy w tym kraju to jakaś paranoja.

    Emerytka dostająca 800 zł z ZUSu może się swobodnie zadłużyć na 50 tysięcy,
    a człowiek zarabiający kilka razy tyle we własnej firmie nie może dostać
    zwykłej karty kredytowej z limitem 500 zł.

    Ostatnio wypłacałem kasę w Eurobanku i przy stanowisku obok siedział facet,
    który mówił że jedynym jego dochodem jest emerytura w wysokości niecałego
    tysiaka, dodatkowo ma stary samochód (12 albo 15 lat, nie pamiętam) i
    mieszka u brata. Wnioskował o 15 tysięcy na 5 lat i DOSTAŁ. A przecież taki
    dziad ma prawie 70 lat i w razie czego nawet nie mają co mu zabrać.

    --
    best regards,
    scream