  • Data: 2009-01-28 13:43:41
    Temat: Re: Kłamliwa reklama kredytu gotówkowego w PKO BP
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-01-27, Sheen <z...@v...pl> wrote:
    > Dlaczego banki kłamią w reklamach? Poszedłem do PKO BP, chciałem wziąć
    > kredyt gotówkowy na maksymalną kwotę niby bez zaświadczenia o dochodach,
    > czyli 20 tys. zł (prowadzę działalność od października, wcześniej
    > pracowałem na umowę o pracę). Pierwsza niezgodność: pożyczka tylko do 10
    > tys. zł. No, OK, trudno. Wypełniłem wniosek, pani oddzwoniła do mnie z
    > informacją, że niestety, ale nie dostanę kredytu, bo za krótko prowadzę
    > działalność.
    >
    > Jak się wkurzę, to zaskarżę taką reklamę do odpowiednich instytucji.
> [...]

    Strata czasu.

    Gdziekolwiek się przyznasz, że masz DG, to będą wymagać byś ją
    miał przynajmniej ok. rok. Nawet dla głupiej karty kredytowej są takie
    wymagania (Getin mi odmówił karty bo nie miałem wymaganych 9 miesięcy
    działalności).

    Spróbuj raczej promocje kredytów odnawialnych/debetów
    w mBanku/Multibanku:

    http://www.mbank.pl/firmowy/kredyty/limit_kredytowy/
    index.html
    http://www.multibank.pl/dla_firmy/kredyty/dopuszczal
    ny_debet

    mBank mi taki kredyt przyznał kiedyś "z marszu", tzn. widać było że to
    automat przydziela (kredyt był klepnięty może minutę po zgłoszeniu
    wniosku w systemie transakcyjnym).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl