eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-04-01 16:25:22
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    > bo jestem na 99,99% pewien, że tego się nie da zabronić - aklajer zabrania
    > tylko by klient nie był informowany o tym ile ma płatność kartą kosztować
    > ale formalne zabronienie przerzucania kosztów oznaczałoby że np sklep nie
    > może podnieść cen o 3% ( co oczywiście jest i tak nie do sprawdzenia bo
    jak
    > udowodnić że podwyżka cen miała akurat coś wspólnego z kartami
    płatniczymi -
    > w każdym razie organizacje konsumenckie w europie zachodniej już dawno
    > zaobserwowały że jednym z efektów upowszechnienia kart płatniczych jest
    > właśnie podniesienie cen)

    Jeżeli ktoś oferuje produkt po cenie X jednocześnie oznajmia poprzez
    stosowne nalepki, że akceptuje karty, to oczekuję dotrzymania przedstawionej
    oferty (cena X i płatność kartą). Nie jest też prawdą, że akceptacja kart
    wiąże się z podwyżką cen - popatrz na różne markety oraz sklepy internetowe.
    Opowieści sklepikarzy o strasznej nieopłacalności przyjmowania płatności
    kartami do mnie jako klienta nie docierają. Może jak się komus nic nie
    opłaca, to w ogóle powinien zamknąć interes? Po prostu domagam się poważnego
    traktowania i nie marnowania mojego czasu na odwiedzanie sklepu, który
    wprowadza mnie w błąd.



    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1